نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیدار یوونتوسی ها با سران چلسی و تاتنهام

دیدار یوونتوسی ها با سران چلسی و تاتنهام

به گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، جیووانی مانا، مدیر یوونتوس در آخر هفته با مدیران تاتنهام و چلسی ملاقات کرد تا دژان کولوسفسکی و دوسان ولاهوویچ را مورد بحث قرار دهند.

 

این ملی پوش سوئدی به صورت قرضی در تاتنهام حضور دارد، اما گاتزتا گزارش می دهد که اسپرز تنها در صورت دریافت تخفیف از یوونتوس، انتقال او را دائمی خواهد کرد.

 

لندنی‌های شمالی قبلاً 10 میلیون یورو برای قرارداد قرضی این وینگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و نمی‌خواهند بیش از 20 میلیون یورو اضافه کنند تا انتقال او دائمی شود. گزارش شده است که مانا در آخر هفته با مدیران اسپرز در لندن ملاقات کرد و یوونتوس اکنون بر سر دوراهی قرار دارد و باید تصمیم بگیرد که آیا بازیکن را به تاتنهام بفروشد یا به تورین بازگرداند، جایی که او در برنامه های ماسیمیلیانو آلگری نیست.

 

قرارداد اصلی بین یوونتوس و تاتنهام شامل یک گزینه خرید 35 میلیون یورویی برای اسپرز، به علاوه 3 میلیون یورو بونوس بود.

 

در همین رابطه، مانا در طول سفر خود به انگلیس با مدیران چلسی با آبی های علاقه مند به مهاجم یوونتوس، ولاهوویچ ملاقات هم ملاقات خواهد کرد.

 

بانوی پیر مایل به شنیدن پیشنهادات است اما معاوضه ی ستاره خود را نمی پذیرد. چلسی تصمیم دارد یکی دو بازیکن خود را به جای ولاهوویچ به یوونتوس پیشنهاد دهد ولی بانوی پیر فقط پول نقد می خواهد.

 

بایرن مونیخ نیز به ولاهوویچ علاقه مند است و این ملی پوش صرب را در کنار هری کین هدف قرار داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: